Începeți cu obiectivele dvs. de optimizare pentru motoarele de căutare
Pentru majoritatea site-urilor web, modul inițial în care SEO este folosit ca strategie este de a atrage mai mulți oameni pe site prin căutare organică. Deși acesta este obiectivul general, adevărul este că un motor de căutare returnează doar o pagină pe site-ul dvs. la un moment dat, nu întregul site pentru fiecare interogare. Având în vedere acest lucru, obiectivul SEO este să se concentreze de fapt pe fiecare pagină a site-ului dvs. web ca pagină de destinație pentru afacerea dvs., în mod individual. Căutarea pe care ai face-o pentru a-ți găsi marca este diferită de căutarea pe care ai face-o pentru a-ți descoperi serviciile și, pentru fiecare dintre aceste căutări, ca utilizator, te-ai aștepta să ajungi pe diferite pagini de conținut de pe un site.
Așadar, scopul SEO este să folosești expresii de cuvinte cheie concentrate pe fiecare pagină a site-ului tău web pentru a atrage oamenii să facă clic pe un link de căutare care îi va duce pe cei care caută la pagina de conținut așteptată de pe site-ul tău.
Ce sunt cuvintele cheie și expresiile cheie și de ce ne pasă?
Cuvintele cheie sunt conținutul contextual din paginile individuale pe care oamenii îl caută prin motoarele de căutare. Cuvintele cheie pentru o pagină sunt mai mult de 1 cuvânt în majoritatea cazurilor și formează expresii contextuale.
Cuvântul cheie al paginii dvs. de pornire 99% din timp este numele mărcii dvs., cum ar fi „SeeMe Media”. Cu alte cuvinte, vă așteptați ca oamenii să ajungă pe pagina dvs. de pornire atunci când vă caută marca, ca de exemplu promovand cum vizionezi filme porno gratis pe telefonul tau mobil trebuie sa folosesti o varietate de cuvinte cheie dar si brand name keywords. Pentru celelalte pagini de pe site-ul dvs., dacă doriți ca oamenii să ajungă pe pagina dvs. de contact și nu pe pagina dvs. de pornire, un utilizator ar folosi un alt termen de căutare, cum ar fi „Contactați SeeMe Media” sau „Adresa de e-mail SeeMe Media” și s-ar aștepta să ajungă. pe o pagina de contact, nu?
Acesta este motivul pentru care atunci când creăm conținut, a avea în minte o expresie sau expresii cheie este cheia pentru ca noii utilizatori să găsească conținutul tău.
Cum poate ajuta cercetarea cuvintelor cheie după ce ați creat conținut?
De cele mai multe ori, ați creat conținut pentru că era nevoie să umpleți un gol în cunoștințe pentru clienții dvs. Ai făcut asta fără să te gândești la cuvinte cheie, mai mult doar pentru a satisface o nevoie. Vestea bună despre site-ul tău web este că poți face oricând modificări de conținut. Acesta nu este un document istoric sau un articol de ziar care nu se poate schimba odată ce este produs. Prin cercetarea cuvintelor cheie, chiar și pe articole vechi, putem identifica modalități de a actualiza conținutul de pe pagina dvs. curentă pentru a le face cele mai relevante pentru căutările efectuate pentru acel conținut și pentru potențialii dvs. clienți.
De unde să începeți cercetarea cuvintelor cheie:
Începeți cu elementele de bază, paginile din Navigare.
Pentru fiecare pagină din navigarea dvs., veniți cu 3-5 (sau mai multe) interogări sau întrebări pe care le-ați introduce pe Google în speranța că pagina respectivă va apărea în rezultate. Pentru majoritatea articolelor din navigarea dvs., interogările pot conține marca dvs., dar, ori de câte ori este posibil, încercați să nu includeți marca dvs. Amintește-ți că dacă vrei ca cineva să te descopere, s-ar putea să nu-ți cunoască încă marca, așa că cum te va găsi? Dacă vă cunosc deja marca, să-i ducem la pagina potrivită, direct din căutare.
Preluarea cuvintelor cheie pentru articolele dvs
Când vă gândiți la cuvintele cheie pentru blogul sau articolele dvs., doriți să le abordați puțin diferit. Începeți cu o întrebare sau o întrebare. Ce răspuns îi oferă cititorului articolul tău? Ce întrebare scriu pe Google? Încercați din greu să nu includeți marca dvs. Articolele sunt modul în care oamenii vă descoperă expertiza, marca și serviciile fără să știe cine sunteți sau compania dvs. Completați aceeași sarcină pentru paginile dvs. de navigare pentru fiecare dintre articolele dvs. Concentrați-vă mai întâi pe articolele care vă ajută cel mai mult serviciile/produsele, apoi mergeți spre articole mai obscure.
Ce fac cu cuvintele cheie?
Aici intervine munca SEO. Începem prin a privi frazele din perspectiva clientului/utilizatorului tău. Sunt aceste expresii pe care oamenii le-ar folosi pentru a căuta? Există câteva instrumente de măsurare pentru a testa acest lucru, dar în cele mai multe cazuri, în fazele incipiente, nu avem nevoie de acest lucru. Îți cunoști marca și clienții. Atâta timp cât treci de verificarea Da, acesta este ceva pe care clientul meu ar căuta, atunci suntem bine să continuăm să ne mișcăm. Le putem ajusta oricând ulterior, dacă constatăm că nu sunt ceea ce caută clientul dvs. Dacă expresia nu trece acest test, cum ați ajusta-o? Fă acea schimbare acum.
Acum, cu cuvintele cheie și interogările în mână, uitați-vă la conținutul paginii, pagina dvs. răspunde/conține conținut care poate fi interpretat de motorul de căutare pentru a răspunde la acest conținut? Dacă da, atunci grozav! În cele mai multe cazuri, va trebui să vă ajustați conținutul. Accesați fiecare pagină, pe rând, și asigurați-vă că conținutul dvs. răspunde la întrebările și termenii căutărilor pe care doriți să le ajungeți pe pagină. Asigurați-vă că le includeți în eticheta de titlu, metadescrieri și în conținutul paginii dvs.
Câteva modificări simple de căutat.
Evitați să spuneți lucruri precum „este” Ce este? Spune ce este de fiecare dată. „Acesta” nu este un termen de căutare pentru site-ul dvs. web.
Evitați să spunem marca dvs., numele dvs. „Noi” nu este un termen de căutare cu context pentru site-ul dvs.
Nu fi ambiguu. Acesta nu este un roman în care încerci să pictezi o imagine cu 1000 de cuvinte, doar pentru a-ți spune termenii. Spune ce vrei să spui într-un limbaj simplu. Oamenii caută în limbaj simplu în majoritatea cazurilor.
Pentru domenii/termeni foarte tehnici, folosiți-le. Audiența va fi mai mică pentru acești termeni, dar vor fi foarte țintite. Aceasta înseamnă că traficul pe care îl obțineți pentru acești termeni va fi probabil educat în domeniul dvs. și va căuta exact acei termeni.
Acestea sunt elementele de bază ale cuvintelor cheie, de ce contează, cum să le găsiți și să le aplicați. Rețineți că modificările aduse conținutului dvs. pot dura ceva timp pentru ca Google și alte motoare de căutare să se înregistreze și să aibă încredere, uneori până la 90 de zile. Aveți răbdare și faceți ceea ce trebuie aici și veți vedea rezultatele căutării dvs. organice cresc și sunt mai bine listate pe SERP.
Ultimul lucru de reținut, concurenții tăi probabil fac același lucru, actualizându-și conținutul pentru a viza cuvinte cheie similare. Acesta nu este un proiect unul și gata, poate fi necesar să reveniți la fiecare dintre paginile și articolele dvs. și să continuați să îmbunătățiți conținutul și obiectivele dvs. de căutare dacă doriți să rămâneți cu un pas înaintea concurenței.
Leave a Reply