Cum să alegi o temă WordPress optimizată pentru SEO

Cum să alegi o temă WordPress optimizată pentru SEO

Tema dvs. WordPress este crucială pentru aura mărcii dvs., contribuind totodată la furnizarea experienței dorite de utilizator. Cu toate acestea, oamenii tind să uite de aspectul de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) al temelor WordPress alese.

Alegerea unei teme WordPress care nu este prietenoasă cu SEO poate fi o adevărată barieră atunci când doriți să concurați pentru partea de sus a paginilor de rezultate ale motorului de căutare (SERP-uri). În plus, trebuie să vă asigurați că tema dvs. WordPress nu este umflată și lentă – acesta este ceea ce vă poate îndepărta rapid vizitatorii și vă poate afecta negativ rata de respingere.

Deoarece alegerea temei WordPress potrivită duce la clasamente mai înalte, ceea ce duce la mai multe clienți potențiali organici și la venituri, ar trebui să vă asigurați că ați ales o temă WordPress care se potrivește perfect proiectului dvs.

În această postare, vom explica în detaliu de ce tema dvs. WordPress este atât de importantă, oferindu-vă, de asemenea, câteva exemple bune de teme prietenoase cu SEO de luat în considerare.

De ce tema ta este o parte importantă a SEO

Temele WordPress au un rol în determinarea succesului SEO al unui site web. Cu toate acestea, asta nu se face direct. Nu este ceva de genul instalării unei teme care ți-ar putea oferi un clasament mai înalt sau o anumită temă care ți-ar putea afecta SEO.

Dacă monitorizați îndeaproape modificările semnalelor care determină clasamentul SEO, puteți vedea că semnalele UX au o pondere mai mare în semnalele SEO generale. Dar ce legătură are o temă cu UX-ul unui site?

Temele WordPress contribuie cu cea mai mare parte a UX pe un site web, insa multe website-uri de succes cum ar fi filme xxx gratis, folosesc alte tipuri de platforme mult mai viabile. De la tranziția de încărcare la structura conținutului, temele afectează semnalele UX, cum ar fi receptivitatea, încărcarea rapidă, interfața optimizată și mulți alți factori care fac parte din actualizarea Google Core Web Vitals.

Aici am descoperit câteva dintre lucrurile pe care ar trebui să vă concentrați atunci când alegeți o temă pentru site-ul dvs. optimizat pentru SEO.


Bine codificat

După cum știți, temele care arată uimitor sunt de fapt șiruri de cod din backend. Pot exista mii de linii de cod pentru a transforma o temă în realitatea pe care o vedeți. În calitate de proprietar de site web informat despre avantajele SEO ale unei teme WordPress, ar trebui să vă asigurați că este foarte bine codificată.

Doar o temă bine codificată va fi prietenoasă cu SEO, sigură și rapidă. Cu toate acestea, în calitate de începător care s-ar putea să nu cunoască deloc limbaje de codare, va fi dificil să se uite la cod și să obțină informații despre calitate.

O regulă generală bună este să vedeți dacă tema este populară, oferă actualizări frecvente și doar uitați-vă la compania de dezvoltare pentru a vedea dacă au experiență. Acordați-vă timp pentru a citi recenzii și comentarii despre teme. De multe ori veți putea găsi opiniile altor dezvoltatori pe care le puteți lua în considerare.
Încărcare rapidă și eficientă

Tema site-ului dvs. este coloana vertebrală a acestuia. Drept urmare, are un impact substanțial asupra cât de repede se încarcă pentru vizitatori, pe care motoarele de căutare le vor evalua atunci când îți clasifică site-ul.

Google și Bing au tendința de a clasa site-urile rapide mai sus decât cele mai lente, deoarece creează o experiență pozitivă pentru utilizatori. Dacă site-ul dvs. este lent, vizitatorii pot pleca înainte ca acesta să se încarce, astfel încât motoarele de căutare probabil îl vor ține departe de prima pagină a rezultatelor căutării.

Singura modalitate prin care vei ști dacă o temă este rapidă este testând-o pe site-ul tău web.

După activarea unei noi teme, efectuați un test de viteză folosind PageSpeed ​​Insights, GTmetrix sau Pingdom. Nu trebuie să continuați să utilizați tema. Mai degrabă, vă puteți schimba site-ul web înapoi la tema sa originală sau una diferită după efectuarea testului de viteză. Indiferent, un test de viteză va dezvălui cât timp îi ia unui vizitator obișnuit să vă încarce site-ul web cu o nouă temă.


Receptiv

O temă receptivă este ceva care își ajustează aspectul la dimensiunea și rezoluția ecranului. Sunt mai ușor de utilizat pe ecrane mai mici și dispozitive mobile, ceea ce reprezintă un punct de punctaj în aspectele SEO.

Temele responsive tind să îmbunătățească experiența generală a utilizatorului și au un rol de jucat în SEO, deoarece paginile adaptate pentru dispozitive mobile au un loc mai ridicat pe Google. Mai mult, conform unei postări pe blog din Google Search Central, ei au declarat: „Google recomandă Responsive Web Design, deoarece este cel mai ușor model de design de implementat și întreținut.”

În 2022, compatibilitatea cu dispozitivele mobile este o necesitate, deoarece utilizatorii de telefonie mobilă dețin mai mult de 80% din totalul utilizatorilor de internet. Ar trebui să vă gândiți doar să alegeți o temă cu un design receptiv, care se potrivește cu diferite dimensiuni de ecran, fără a face aspectul urât!


Actualizări regulate

Cele mai populare teme WordPress au actualizări frecvente, de obicei în fiecare lună. Asta pentru a le îmbunătăți caracteristicile și pentru a corecta eventualele erori. Găsirea unei teme care oferă actualizări regulate este obligatorie dacă doriți ca un site web sigur și securizat să fie oferit.

Dintre toate hackurile CMS din 2018, 90% au fost pentru WordPress. Potrivit Sucuri, 39% dintre site-urile piratate foloseau software învechit. Nu numai utilizatorul, ci și dezvoltatorul temei ar trebui să deschidă actualizări regulate pentru a-și îmbunătăți securitatea.

Prin urmare, ceea ce ne arată aceste rezultate este că ar trebui să alegeți o temă care oferă actualizări regulate și îmbunătățiri de securitate care vă mențin site-ul în siguranță și sănătos!
Compatibilitate cu pluginul SEO

Puteți îmbunătăți jocul SEO al site-ului dvs. profitând de un plugin SEO.

Există câteva plugin-uri SEO puternice disponibile pentru WordPress, cum ar fi Yoast SEO și All in One SEO Pack. Sunt cunoscute sub numele de pluginuri SEO deoarece adaugă funcții care pot ajuta site-urile să se claseze mai sus.

În timp ce Yoast SEO și All in One SEO Pack sunt două dintre cele mai populare plugin-uri SEO, cu peste 7 milioane de instalări combinate, acestea nu sunt compatibile cu toate temele.

Problemele de compatibilitate nu sunt teribil de frecvente, dar sunt ceva de verificat înainte de a te angaja la o nouă temă.

Pe măsură ce citiți un articol legat de SEO, sunt sigur că veți avea un plugin SEO instalat pe blogul/site-ul dvs. Știți că nu toate pluginurile vor fi compatibile cu fiecare temă WP? Și că unele teme pot avea chiar și un instrument SEO încorporat?

Deși acest lucru poate părea tentant, opțiunile SEO încorporate pot crea adesea conflicte cu alte plugin-uri SEO alese de dvs. Echipa experimentată de la WPExplorer recomandă utilizarea unui plugin SEO mai degrabă decât instrumentul SEO încorporat cu tema dvs. De exemplu, dezvoltatorii de teme sunt adesea grozavi la construirea sau proiectarea temelor, dar asta nu înseamnă că înțeleg SEO. Cu toate acestea, echipa de la Yoast (de exemplu) este specializată în SEO și este în permanență la curent cu cele mai recente linii directoare. Deci, folosind plugin-ul lor, puteți fi sigur că aveți cea mai bună configurație pentru site-ul dvs. SEO.

Este foarte înțelept să verificați dacă pluginul permite pluginuri SEO, astfel încât să luați o decizie informată atunci când alegeți tema WordPress potrivită. Obținerea pluginului SEO de top ne poate oferi o reducere înaintea altora cărora le lipsește asta, este o mișcare ușoară!


Test de browser încrucișat

Obținerea unei teme testate între browsere este foarte importantă, deoarece vă poate asigura că site-ul dvs. se va încărca într-un mod așteptat pe toate browserele pe diferite sisteme de operare, dispozitive și dimensiuni de ecran.

În calitate de proprietar de site, este responsabilitatea dvs. să verificați dacă tema dvs. este testată între browsere, astfel încât să nu pierdeți niciunul din publicul dvs. dacă provine din alte browsere web. Majoritatea temelor vor fi în prezent testate în Cross Browser, dar este întotdeauna mai bine să ai grijă de aceste prostii.

Când alegeți tema, aruncați o privire la detalii pentru a vedea dacă dezvoltatorul a enumerat browsere compatibile sau testate. O temă bună ar trebui să funcționeze în browserele moderne (inclusiv Firefox, Safari, Opera, Chrome și Edge), astfel încât să vă puteți atrage publicul pe site-ul dvs. fără a le cere să deschidă un anumit browser sau dispozitiv!


Fără linkuri de ieșire

Evitați să utilizați orice temă care conține unul sau mai multe link-uri de ieșire nedemontabile.

Când căutați o temă, este posibil să observați linkuri încorporate în subsol. Unii dezvoltatori de teme adaugă linkuri către secțiunea de subsol pentru a-și promova serviciile de design, în timp ce alții vând aceste plasări de linkuri de subsol către diverse companii.

Dacă o temă are unul sau mai multe linkuri de ieșire pe care nu le puteți elimina cu ușurință, nu o utilizați.

Deoarece sunt de obicei încorporate în subsol, linkurile de ieșire vor apărea pe toate postările și paginile. În consecință, aceștia vor sifona link-urile site-ului dvs., trecând în esență o parte din puterea sa de clasare către adresele URL legate.

Google chiar clasifică utilizarea de link-uri de subsol șablon, cum ar fi aceasta, ca o schemă de linkuri.


Fără malware

Motoarele de căutare nu vor clasa site-ul dvs. foarte bine dacă folosește o temă plină de malware. De fapt, aceștia vă pot de-indexa în întregime site-ul pentru a-și proteja utilizatorii de infecție.

Unele teme WordPress, în special temele gratuite, conțin programe malware. Aceștia pot să fure în mod activ datele site-ului dvs., să creeze reclame pop-up sau să acționeze ca un vector prin răspândirea de malware către vizitatorii site-ului dvs.

Nu presupuneți că o temă nu conține malware doar pentru că se încarcă corect pe site-ul dvs. Dezvoltatorii de teme nefaste își ascund adesea programele malware, astfel încât să nu poată fi detectate cu ușurință.

Din fericire, WordPress are o suită de pluginuri de scanare malware, cum ar fi Wordfence Security, pe care le puteți utiliza pentru a vă scana site-ul și tema pentru malware.


Exemple bune de teme WordPress prietenoase cu SEO

Indiferent cât de bun este conținutul tău, fără a face SEO adecvat, nu poți să-ți clasezi postările pe Google sau pe orice alt motor de căutare. Există mai mulți factori care vă afectează clasamentul SEO, cum ar fi; backlink, server de găzduire, optimizare pe pagină, viteza site-ului și șablonul site-ului dvs.

Nu toate temele WordPress sunt optimizate pentru SEO, dar utilizarea temelor WordPress prietenoase cu SEO bine optimizate vă poate ajuta să vă eliminați concurenții din apă. O temă bună optimizată pentru SEO vă va ajuta să vă clasați postările în rezultatele căutării Google.

Probabil că există sute de teme WordPress optimizate pentru SEO, dar astăzi enumerez câteva dintre cele mai bune teme WordPress prietenoase cu SEO, care vă vor ajuta să obțineți un clasament SEO bun.

Leave a Reply