H1 vs H2 vs H3: Care este diferența dintre ei? Învață aici

H1 vs H2 vs H3: Care este diferența dintre ei? Învață aici

Când creați conținut pentru site-ul dvs. web, doriți ca acesta să fie scanat și ușor de citit.

Dacă nu aveți decât blocuri uriașe de text, este mai greu pentru utilizatori să se scufunde și să înceapă să vă consume conținutul.

De obicei, cu cât blocul este mai mare, cu atât cineva va dori mai puțin să se angajeze. Din fericire, o modalitate simplă de a evita acest lucru este cu etichete de antet.

Acestea vă pot face conținutul mai ușor de digerat, indiferent dacă scrieți o postare pe blog, o pagină web sau o pagină de destinație.

Etichetele de antet sunt excelente și pentru optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), ceea ce înseamnă că pot ajuta la creșterea traficului site-ului dvs. rapid și fiabil.

Deci, haideți să intrăm în lumea etichetelor de antet și să înțelegem care este treaba cu H1 vs H2 vs H3.

Ce sunt etichetele de antet?

Mai simplu spus, o etichetă de antet este o linie de text care separă conținutul. Gândiți-vă la el ca la un titlu pe care l-ați putea citi într-un ziar sau într-un articol digital.

Scopul unei etichete de antet este de a vă împărți conținutul în bucăți mai mici.

În acest fel, cititorii se pot concentra pe o secțiune odată, mai degrabă decât să încerce să citească întregul articol deodată.

Etichetele de antet vin în patru dimensiuni principale, de la H1 la H4.

Le vom detalia mai târziu în acest text, dar doar ca să știți, titlul „Ce sunt etichetele de antet?” este un exemplu de etichetă H2.


De ce sunt atât de importante etichetele de antet?

Fără aceste etichete, conținutul tău ar fi mult mai puțin captivant și captivant pentru publicul tău.

Chiar dacă vă despărțiți textul cu imagini sau grafice, anteturile îl fac în continuare mai ușor de citit.

Iată principalele avantaje ale utilizării etichetelor de antet în paginile dvs.:


Scanabilitate

Cercetările arată că majoritatea utilizatorilor de internet nu se scufundă imediat în conținut.

În schimb, vor trece peste diferitele etichete de antet pentru a vedea despre ce este pagina înainte de a citi.

Scanabilitatea este esențială pentru conținutul online, deoarece ajută la scăderea ratei de respingere. Vizitatorii sunt mult mai dispuși să rămână pe pagină dacă o pot scana rapid și eficient.


Organizare

Fără antete, conținutul tău poate fi o mizerie șerpuitoare.

Aceste etichete vă permit să vă organizați materialul astfel încât să curgă mai bine și mai natural.


Optimizare motor de căutare

Cititorii nu sunt singurii care doresc să vă scaneze conținutul. Motoarele de căutare acordă atenție și antetelor pentru a vă indexa corect paginile.

Fără etichete de titlu, site-urile precum Google s-ar putea să nu clasifice conținutul dvs. la fel de sus decât ar face-o cu etichetele la locul lor.

Pentru a vă maximiza practicile SEO, ar trebui să includeți cuvinte cheie și în anteturi.

H1 vs H2 vs H3: Cum funcționează această ierarhie

După cum am menționat, există patru tipuri principale de etichete de antet, numerotate de la H1 la H4. Pe măsură ce le parcurgeți, veți observa că devin progresiv mai mici.

Scopul de a avea mai multe opțiuni de etichetă este de a împărți textul în subsecțiuni.

Iată o scurtă prezentare generală a modului în care funcționează această ierarhie:


Etichete H1

De obicei, eticheta H1 este rezervată pentru partea de sus a paginii. Acționează ca un titlu pentru întreaga piesă.

Ar trebui să aveți un singur titlu H1 pentru fiecare pagină. Mai mult decât atât, și ați putea confunda atât cititorii, cât și motoarele de căutare.

În unele cazuri, Google va folosi H1 ca meta titlu pentru pagină în rezultatele căutării.


Etichete H2

Aceste anteturi sunt folosite cel mai des, deoarece împart conținutul în subsecțiuni mai mici.

Gândește-te la H2-urile ca fiind punctele principale ale piesei tale.

Dacă cineva tocmai urma să citească aceste etichete, ar trebui să aibă o idee bună despre fluxul articolului tău.


Etichete H3

Aceste etichete sunt mai puțin frecvente, dar vă ajută să împărțiți subsecțiunile în diviziuni mai mici.

Dacă scrieți despre material complicat, vă ajută să îl segmentați de mai multe ori. În caz contrar, este mai greu pentru cititor să rămână concentrat pe parcursul întregii piese.


Etichete H4

De obicei, etichetele H4 sunt rare, dar pot ajuta la spargerea secțiunilor H3. Doar piesele foarte complexe vor avea nevoie de toate etichetele de antet pentru a descompune conținutul.

Iată o reprezentare vizuală a diferitelor etichete din ierarhie:

H1 – Titlul principal
H2 – Subsecțiunea
H3 – Sub-subsecțiune
H4 – Sub-Sub-subsecțiune

Cele mai bune practici pentru etichetele de titlu

Deoarece motoarele de căutare acordă atenție antetelor, doriți să le optimizați cât mai mult posibil pentru a vă îmbunătăți clasarea.

Deși anteturile nu vă vor pune automat pe primul loc, fiecare componentă contează.

Așadar, iată câteva dintre cele mai bune practici pentru a profita la maximum de titlurile dvs.:


Utilizați doar un H1 pe pagină

V-am spus că Google va folosi uneori H1 ca meta titlu în rezultatele căutării.

Deși puteți evita acest lucru scriind propria etichetă de titlu, vă ajută să vă faceți H1 cât mai informativ posibil. În acest fel, dacă Google îl folosește, antetul acționează ca o etichetă de titlu secundară.

Acestea fiind spuse, Google a declarat că nu există nicio problemă cu a avea mai multe H1 pe o pagină. Deci, dacă ai mai mult de unul, nu vei fi înșelat pentru asta.

Cu toate acestea, H1-uri suplimentare pot face să pară că treci la un subiect nou, derutându-ți cititorii.


Utilizați cuvinte cheie în anteturile dvs

Cercetarea cuvintelor cheie este esențială pentru SEO, deoarece vă arată ce caută oamenii atunci când încearcă să vă găsească site-ul.

În mod realist, ar trebui să aveți o listă scurtă de cuvinte cheie de top care funcționează bine pentru industria dvs.

Când dezvoltați conținut, ar trebui să includeți cât mai multe cuvinte cheie în anteturile dvs. posibil.

Dar rețineți: ar trebui să se încadreze organic, mai degrabă decât să le introducă. Google tinde să pedepsească site-urile pentru umplerea cuvintelor cheie, așa că evitați-l cu totul.

Din nou, această tactică se reduce la modul în care Google vă indexează paginile. Algoritmul scanează anteturile, astfel încât adăugarea de cuvinte cheie asociate ajută la consolidarea conținutului și la demonstrarea relevanței acestuia.
Optimizați anteturile pentru fragmentele recomandate

Dacă introduceți o întrebare pe Google, motorul de căutare va oferi adesea răspunsul într-un fragment special (dacă este posibil). Deci, atunci când dezvoltați conținut, doriți să vă folosiți anteturile în consecință.

De exemplu, dacă postați o întrebare în antet, asigurați-vă că îi răspundeți imediat.

Deci, dacă întrebarea este ceva de genul „Ce înseamnă SEO?”, puteți răspunde spunând „SEO înseamnă optimizarea pentru motoarele de căutare” și apoi treceți la restul conținutului.

Făcând acest lucru, este mai probabil ca răspunsul dvs. să fie prezentat, sporind astfel clasamentul dvs. SERP.

De asemenea, puteți utiliza antetele pentru a crea o listă de fragmente recomandate.

De exemplu, Google va analiza H3-urile unei secțiuni relevante și le va organiza într-o listă cu marcatori. Fără aceste anteturi, Google nu le-ar putea aranja în mod eficient.


Fii consecvent pe pagini

Când creați conținut pentru site-ul dvs. web, ar trebui să aveți un șablon standard sau o schiță pe care o utilizați pentru fiecare pagină.

Acest lucru asigură o mai bună consistență, ceea ce înseamnă că utilizatorii și motoarele de căutare știu la ce să se aștepte.

Dacă nu utilizați o ierarhie adecvată a titlurilor tot timpul, unele pagini vor părea confuze.

În funcție de cât de mult conținut aveți, s-ar putea să trebuiască să treceți prin paginile anterioare și să le reorganizați pentru a fi cât mai prietenos cu SEO.

După cum am menționat, fiecare componentă contează, indiferent cât de mică.
Fă-le scurte, dar captivante

Deși ar trebui să încorporați cuvinte cheie în anteturi, nu ar trebui să vă concentrați pe cuvintele cheie cu coadă lungă.

În schimb, titlurile dvs. ar trebui să fie relativ scurte, cum ar fi opt cuvinte sau mai puțin. Dacă sunt prea lungi, atunci vor începe să se taie la capăt, făcând piesa să pară aglomerată.

De asemenea, rețineți că mai mulți oameni vă vizitează site-ul de pe un dispozitiv mobil, astfel încât anteturile mai scurte funcționează cel mai bine pe ecrane mici.

În plus, trebuie să vă faceți anteturile captivante, astfel încât cititorii vor dori să continue.

Dacă titlurile sunt prea uscate sau generice, vor fi mult mai puțin captivante. Din fericire, nu este nevoie să aveți un master în scriere creativă pentru a realiza acest lucru.

Iată două exemple de anteturi – unul plictisitor și unul interesant.

Cât de bun SEO vă ajută afacerea
Întăriți-vă rezultatul cu practici SEO de top

În general, încercați să vă faceți anteturile active și dinamice. Puneți cititorul pe scaunul șoferului și vor fi mai dispuși să citească și să-și amintească conținutul.
Încheiere: anteturile grozave sunt o formă de artă

De aceea trebuie să acordați o atenție deosebită atunci când le creați.

Sperăm că diferențele „H1 vs H2 vs H3” sunt mai clare acum și puteți începe să vă faceți conținutul mult mai scanabil, organizat și optimizat pentru SEO.

Apropo de conținut, cum merg strategiile tale? Vă putem ajuta să identificați domeniile în care au succes și unde este loc de îmbunătățire.

Leave a Reply